Časté otázky a odpovědi

Časté otázky a odpovědi

Mám objednávat svoz, i když jsem také z Hradce Králové a přeji si své zařízení vyzvednout?

Pokud jste naši sousedé, tedy rovněž sídlíte v Hradci Králové, svoz určitě neobjednávejte. Je nesmysl, abyste zařízení museli připravit do balíčku, předávat kurýrovi a čekat defakto 2 dny, než se k nám vaše zařízení dostane skrze přepravní službu. Ve vašem případě bude nejlepší, když nám napíšete přes poptávkový formulář nebo zavoláte a domluvíme se, že u vás zařízení vyzvedneme osobně.

U notebooků k opravě potřebujeme napájecí adaptér, zbytek zařízení naopak do opravy přijímáme obvykle samotné. Stačí přinést jen “bednu”. Pokud váš problém souvisí s periferiemi (tiskárna, bezdrátová zařízení,...), určitě se bez nich neobejdeme. V takovém případě si vše ujasníme při telefonickém nebo emailovém kontaktu. Pokud má váš tablet standardizovaný konektor (Lightening u Apple zařízení, či Micro USB u ostatních), stačí přinést samotné zařízení.

Ano, je. Vaše zařízení k nám svezeme i zpět k vám odvezeme bezplatně. Jediný případ, kdy je třeba nějaký poplatek zaplatit, nastává v moment, kdy je vaše zařízení neopravitelné a nebo naši opravu odmítnete. Pak si za čas, který jsme zakázce věnovali, necháme uhradit symbolickou částku za diagnostiku (viz. Ceník).

Ve svozovém formuláři máte možnost zvolit datum svozu. Tato volba je tedy na vás. Nejdříve však přijede hned následující pracovní den.

Vždy záleží na konkrétním případu. Běžné závady, u kterých není třeba náhradních dílů, nebo jsou běžně dostupné u našich dodavatelů, obvykle opravíme do 1 až 3 pracovních dnů. U složitějších případů, kdy potřebné díly nejsou dostupné, vždy záleží doba opravy na termínu dodání dílu. V takovém případě s vámi opravu konzultujeme a hledáme nejvhodnější řešení. Protože víme, že svá zařízení potřebujete, jsme schopni, po dobu opravy, zapůjčit náhradní zařízení.

Vždy záleží na situaci. Po přijetí zakázky uděláme diagnostiku. Po ní ve většině případů dokážeme určit přesnou cenu opravy a doporučit vám, zda je oprava rentabilní. V případech, kdy je od začátku jasné, že se oprava nevyplácí, jednáme na rovinu – ušetříte vám čas i peníze.