Samoobslužný příjem zakázky

Vytvořte si zakázku sami
a ušetřete čas

Jdeme vám naproti a neustále hledáme způsoby, jak vám naši službu zpříjemnit. Nyní šetříme i váš čas. Pouze u nás máte možnost samoobslužného příjmu zakázky (self check-in).

Vytvořte si zakázku sami online v pohodlí vašeho domova, kanceláře nebo třeba kavárny. Zařízení, které si přejete opravit, nám pak jen přivezte a předejte během chvilky. Ušetřené desítky minut pak můžete věnovat důležitějším nebo milejším aktivitám.

01

Vytvořte zakázku online

Pečlivě vyplňte formulář níže. Čím více údajů nám poskytnete, tím více času pak ušetříte na naší pobočce.

02

Uschovejte si číslo zakázky

Po odeslání formuláře vám do emailové schránky přijde potvrzení s číslem zakázky. Toto číslo si uschovejte.

03

Přijďte na naši pobočku

Do 7 dnů k nám fyzicky doručte své zařízení. Pokud nestíháte, ozvěte se nám. V opačném případě bude zakázka zrušena.

04

Předejte své zařízení

Po příchodu na naši pobočku sdělíte číslo zakázky, ověříme vámi poskytnuté údaje a zařízení od vás převezmeme.

Samoobslužný příjem zakázky

Vyplňte potřebné údaje a odešlete formulář.
V naší provozovně už jen sdělíte číslo zakázky, které vám přijde emailem a předáte zařízení k opravě.

1Co budeme servisovat?
2Popište závadu zařízení
3Představte se nám
4Shrnutí zakázky